UNESCO
Koordinator
Maja Ocepek: maja.ocepek@okrogar.si
Namestnik koordinatorja
Tamara Biderman: tamara.biderman@okrogar.si
Letni načrt UNESCO: UNESCO_LDN_24_25
UNESCO ptice miru v sklopu obeležitve 27. januarja – mednarodnega dne spomina na žrtve holokavsta
V letu 2025 bomo že dvajseto leto zapored obeležili 27. januar kot mednarodni dan spomina na žrtve holokavsta, ko so med drugo svetovno vojno Hitlerjevi nacisti v koncentracijskih taboriščih smrti usmrtili okoli šest milijonov Judov. 27. januar je dan, ko so zavezniki...
Unesco projekt – Umetnost v strpnosti
Projekt Umetnost v strpnosti v šolskem letu 2024/2025 sledi tretjemu Delorsovemu stebru – učiti se, da bi znali živeti skupaj. Poudarek je na ozaveščanju samega sebe in izražanju čustev preko raznolikih zvrsti umetnosti. Tretješolci so dan strpnosti (16....
STARA igra(ča) ZA NOVO veselje
Tudi v letošnjem šolskem letu smo na naši šoli uspešno izvedli UNESCO projekt – stara igra(ča) za novo veselje. Akcija zbiranja igrač, družabnih iger in lego kock, je potekala začetek oktobra, med tednom otroka. Pri zbiralni akciji so sodelovali učenci šolske...
UNESCO projekt – pletemo niti mreže s srcem in z glavo
S projektom Pletemo niti mreže s srcem in z glavo smo želeli učence spodbuditi, da razmišljajo o strpnosti in nenasilju v šolskem prostorju. Šola je kraj različnih kultur, običajev in navad, kjer se posamezniki razlikujejo po svoji veroizpovedi, kulturi, stilu,...
NACIONALNO SREČANJE UNESCO ŠOL – «PRELEPA GORENJSKA»
«Kot posamezniki smo kapljice, povezani smo v ocean». Ryunosuke Satoro Učitelji in učenci UNESCO ASP mreže šol vsak na svoji šoli prepletamo in širimo vrednote miru, strpnosti in solidarnosti. Na vsakoletnem druženju mentorjev in učencev UNESCO mreže, pa...
UNESCO projekt »Mestne razglednice«
UNESCO PROJEKT »MESTNE RAZGLEDNICE« Teme: Kulturna dediščina, Trajnostni življenjski slog Nosilec projekta: Vrtec Mornarček Piran Naša UNESCO šola se je v letošnjem letu pridružila zanimivemu projektu »Mestne razglednice« pod okriljem Vrtca Mornarček Piran. Namen...