UNESCO

 

Koordinator

Maja Ocepek: maja.ocepek@okrogar.si

Namestnik koordinatorja

Tamara Biderman: tamara.biderman@okrogar.si

Letni načrt UNESCO: UNESCO_LDN_24_25

Unesco projekt – Umetnost v strpnosti

Unesco projekt – Umetnost v strpnosti

  Projekt Umetnost v strpnosti v šolskem letu 2024/2025 sledi tretjemu Delorsovemu stebru – učiti se, da bi znali živeti skupaj. Poudarek je na ozaveščanju samega sebe in  izražanju čustev preko raznolikih zvrsti umetnosti. Tretješolci so dan strpnosti (16....

več...
STARA igra(ča) ZA NOVO veselje

STARA igra(ča) ZA NOVO veselje

Tudi v letošnjem šolskem letu smo na naši šoli uspešno izvedli UNESCO projekt – stara igra(ča) za novo veselje. Akcija zbiranja igrač, družabnih iger in lego kock, je potekala začetek oktobra, med tednom otroka. Pri zbiralni akciji so sodelovali učenci šolske...

več...

UNESCO projekt – pletemo niti mreže s srcem in z glavo

S projektom Pletemo niti mreže s srcem in z glavo smo želeli učence spodbuditi, da razmišljajo o strpnosti in nenasilju v šolskem prostorju. Šola je kraj različnih kultur, običajev in navad, kjer se posamezniki razlikujejo po svoji veroizpovedi, kulturi, stilu,...

več...
NACIONALNO SREČANJE UNESCO ŠOL – «PRELEPA GORENJSKA»

NACIONALNO SREČANJE UNESCO ŠOL – «PRELEPA GORENJSKA»

«Kot posamezniki smo kapljice, povezani smo v ocean». Ryunosuke Satoro    Učitelji in učenci UNESCO ASP mreže šol vsak na svoji šoli prepletamo in širimo vrednote miru, strpnosti in solidarnosti. Na vsakoletnem druženju mentorjev in učencev UNESCO mreže, pa...

več...
UNESCO projekt »Mestne razglednice«

UNESCO projekt »Mestne razglednice«

UNESCO PROJEKT »MESTNE RAZGLEDNICE« Teme: Kulturna dediščina, Trajnostni življenjski slog Nosilec projekta: Vrtec Mornarček Piran Naša UNESCO šola se je v letošnjem letu pridružila zanimivemu projektu »Mestne razglednice« pod okriljem Vrtca Mornarček Piran. Namen...

več...

Vpis v 1. razred

Izbira prave srednje šole

Zdrava šola – preberite

Kot Zdrava šola se zavedamo pomembnosti majhnih korakov razvijanja zdravih navad vseh, vključenih v vzgojno-izobraževalni proces. Zato naj bodo prigrizki, ki jih učenci prinašajo v šolo in na dneve dejavnosti, zdravju prijazni. Naj ne vsebujejo preveč soli, sladkorja, nezdravih maščob, kofeina ali teina. Izogibajmo se procesirani hrani in gaziranim pijačam, posegajmo raje po naravnih in zdravih izdelkih.

(Skupno 36 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost