Tudi letošnji Tradicionalni slovenski zajtrk naj bo za otroke poseben praznik. Osrednja tema, ki jo bomo tokrat posebej izpostavili, je mleko in mlečni izdelki.

K temu spodbujamo tudi z letošnjim sloganom »Zajtrk z mlekom – super dan!«

TSZ je sestavljen iz kruha iz krušne peči kmetije Ravnikar, domačega mleka kmetije Suša, masla, medu čebelarja Sopotnika in jabolk kmetije Rožej.

Namen projekta je izobraževati, obveščati in ozaveščati vse o pomenu:

  • zajtrka v okviru prehranjevalnih navad,
  • prednosti lokalno pridelanih živil slovenskega izvora,
  • kmetijske dejavnosti in čebelarstva za pridelavo in okolje,
  • zdravega načina življenja in redne telesne aktivnosti.

 Po Tradicionalnem slovenskem zajtrku, bo na šoli potekal naravoslovni dan, kjer se bomo medgeneracijsko in medobčinsko povezovali in družili na različnih delavnicah. Učenci bodo obiskali kmetijo Suša, kjer se bodo seznanili z opravili na kmetiji in spoznali pot od krave do mlečnega izdelka. Poslušali predavanje predavateljice Sare Lukač, dipl.m.s.iz  ZD Zagorje o zdravi prehrani. Družili se bomo s čebelarji ČD Zagorje. Svoje znanje bo z nami delil čebelar Ivan Sopotnik. O sadju, pridelavi in predelavi le-tega, bo naše znanje obogatila ga. Ivanka Rožej iz Sadjarskega društva Hrastnik. Svoje telo in duha bodo krepili s Kantri plesom v vrstah, ki ga vodi ga. Štefka Bezgovšek in različnimi športnimi dejavnostmi, ki jih bodo pripravili profesorji naše šole. Učenci in učitelji Srednje šole Zagorje bodo poskrbeli za zdrave napitke in jedi, ki vključujejo mleko in mlečne izdelke. Spregovorili bodo o aktualni tematiki – prehranjevanje mladostnikov, merili njihove vitalne funkcije in jih spoznali s postopki oživljanja. Del učencev bo obiskalo Gimnazijo in ekonomsko sredno šolo Trbovlje, kjer bodo za njih pripravili različne delavnice. Naše druženje bomo zaključili s pesmijo s čebelarsko tematiko, ki jo bodo zapeli učenci pevskega zbora.

Vsem želimo lep, polno doživet in poučen dan-dan slovenske hrane.

Katja Kos, organizator šolske prehrane

___________________________________________________________________________________________

(Skupno 68 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost