Poskus uvajanja tujega jezika v obvezen program in preizkušanje koncepta razširjenega programa v osnovni šoli

Avtor: | Sep 9, 2021

V skladu z 20. a-členom Zakona o osnovni šoli (Uradni list RS, št. 81/06, 102/07, 107/10, 87/11, 40/12-ZUJF, 63/13) in sklepom ministrice o izvajanju poskusa »Uvajanje tujega jezika v obveznem programu in preizkušanje koncepta razširjenega programa v osnovni šoli« za našo šolo se letos izvajajo vsebine neobveznih izbirnih predmetov v 4., 6., 7., 8. in 9. razredu, obvezni predmet angleščina v 1. razredu in nemščina kot drugi tuj jezik v 7. razredu. Vsebine neobveznih izbirnih predmetov se v skladu s poskusom ne ocenjujejo. Šola je oblikovala oddelke in skupine pri obveznem kot tudi pri razširjenem programu v skladu z določili normativov in standardov, ki veljajo za osnovne šole.

 S sklepom Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport je naša šola vključena v poskus uvajanja prvega tujega jezika v 1. razred in drugega tujega jezika v 7. razred v obveznem programu in v preizkušanje koncepta razširjenega programa v osnovni šoli.

Poskus traja od 1. 9. 2021 do 31. 8. 2023. Šola je poskus uvedla na podlagi pridobljenega pisnega soglasja staršev 1., 4., 5., 6. in 7. razreda.

Novosti so:

a) Prvi tuji jezik v 1. razredu v obveznem programu OŠ.

b) Drugi tuji jezik v 7., 8. in 9. razredu v obveznem programu OŠ.

c) Trije vsebinski sklopi (Gibanje in zdravje za dobro telesno in duševno počutje, Kultura in tradicija, Iz življenja in dela osnovne šole), v katerih se izvajajo dejavnosti, ki udejanjajo cilje razširjenega programa in podpirajo cilje obveznega programa, katerih izvedba temelji na načelu personalizacije.

d) Učenci se vključijo v vsebine neobveznega predmeta, vendar se ta ne ocenjuje.

(Skupno 156 obiskov, današnjih obiskov 0)

Koledar dogodkov

december 2024
PTSČPSN
       1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31      
« Nov   Jan »

RaP

Zdrava šola – preberite

Kot Zdrava šola se zavedamo pomembnosti majhnih korakov razvijanja zdravih navad vseh, vključenih v vzgojno-izobraževalni proces. Zato naj bodo prigrizki, ki jih učenci prinašajo v šolo in na dneve dejavnosti, zdravju prijazni. Naj ne vsebujejo preveč soli, sladkorja, nezdravih maščob, kofeina ali teina. Izogibajmo se procesirani hrani in gaziranim pijačam, posegajmo raje po naravnih in zdravih izdelkih.

Dostopnost