NIP umetnost-obisk Mestnega muzeja v Ljubljani

Avtor: | Nov 11, 2019

V sredo, 6. 11. 2019 smo si z učenci, ki obiskujejo neobvezni izbirni predmet umetnost, ogledali glasbene ustanove v našem glavnem mestu.

Pot smo pričeli mimo hiš RTV in Radia Slovenija. Nato smo se po stari Ljubljani sprehodili do edine visokošolske ustanove pri nas – Akademije za glasbo. Zoisova palača stoji ob Križankah, ki smo si jih ogledali tudi znotraj. Sosednja ustanova je Narodna in univerzitetna knjižnica, ki hrani okoli 300.000 enot glasbenega gradiva. V isti ulici se nahajajo prostori bivše Srednje glasbene in baletne šole, kjer ima prostore tudi Glasbena Matica. Ena izmed najstarejših glasbenih ustanov je Slovenska filharmonija, ki so jo ustanovili leta 1701.

Obiskali pa smo Mestni muzej Ljubljana, kjer so učenci sodelovali v interaktivni delavnici “Kdo so muzejski strokovnjaki?”. Spoznali so, da muzejski »motor« poganja cela vrsta najrazličnejših strokovnjakov. Učenci so spoznali tri poklice, brez katerih muzej ne bi mogel obstajati: kustosa, restavratorja-konservatorja in dokumentalista. Kakšne naloge opravljajo v muzeju, so učenci izvedeli od njih samih in se nato preizkusili v njihovih vlogah. Spoznali so, kako predmeti pridejo v muzej in kako tam zanje skrbijo, ter izvedeli, kako nastane razstava. Program je vključeval uporabo sodobnih tehnologij, omogočal ravnanje z originalnimi artefakti in se v celoti odvijal v razstavnih prostorih. Z logičnimi nalogami in delom v manjših skupinah so strokovnjaki spodbujali samostojno reševanje problema in sodelovanje med učenci ter vsakemu posamezniku omogočali, da je bil ves čas programa v aktivni vlogi.

Katarina Sk

bsh

bsh

bsh

bsh

rinjar

(Skupno 185 obiskov, današnjih obiskov 0)

Koledar dogodkov

december 2024
PTSČPSN
       1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31      
« Nov   Jan »

RaP

Zdrava šola – preberite

Kot Zdrava šola se zavedamo pomembnosti majhnih korakov razvijanja zdravih navad vseh, vključenih v vzgojno-izobraževalni proces. Zato naj bodo prigrizki, ki jih učenci prinašajo v šolo in na dneve dejavnosti, zdravju prijazni. Naj ne vsebujejo preveč soli, sladkorja, nezdravih maščob, kofeina ali teina. Izogibajmo se procesirani hrani in gaziranim pijačam, posegajmo raje po naravnih in zdravih izdelkih.

Dostopnost