Neobvezni izbirni predmet: TUJI JEZIK (ANGLEŠČINA) V 1. RAZREDU
Katere so prednosti učenja tujih jezikov ob vstopu v šolo?
- Omogočanje daljše izpostavljenosti jeziku in senzibilizacija za učenje tujega jezika.
- Strpnejši odnos do drugačnosti, oblikujejo drugačen/širši pogled na svet.
- Pozitiven vpliv na spoznavni razvoj otroka.
- Povezovanje neformalnega učenja v predšolskem obdobju s formalno obliko v prvem razredu.
- Premišljeni didaktični pristopi, ki vključujejo večdimenzionalnost.
Kaj in kako se učenci učijo pri tujem jeziku v 1. razredu?
- Pouk angleščine poteka ob igralnih in gibalnih aktivnostih, ki se pogosto menjajo in so prilagojene starostni stopnji učencev.
- Pri učenju se uporablja veliko konkretnega materiala, slikovnega gradiva.
- Vsebina sledi izbranim temam, ki se sicer obravnavajo v 1. razredu pri drugih predmetih.
- Vsebine so primerne starosti učencev in njihovimi izkušnjami iz vsakdanjega življenja.
- Z izbranimi dejavnostmi se učitelj skuša približati naravnemu usvajanju jezika.
- Učitelj večino časa govori v tujem jeziku.
- Veliko jezikovnega vnosa, kar pomeni, da sprva učenec veliko posluša preden začne sam govoriti.
- Učitelji upoštevajo načelo tihe dobe, preden od učencev zahtevajo, da samostojno sporočajo v tujem jeziku
- Učijo se skozi pesmice, recitacije, zgodbice, igro vlog…
Cilji in standardi so v 1.r. usmerjeni v poslušanje in slušno razumevanje ter govorjenje.
Poslušanje in slušno razumevanje:
- Prepozna, da je besedilo v tujem jeziku.
- Razume pogosto rabljena in z gestami oz. mimiko podprta navodila za delo v razredu.
- Razume izbrane besede in besedne zveze z znano tematiko na podlagi vidnih in drugih opor.
Govorjenje:
- Poimenuje konkretni svet okoli sebe in se sporazumeva po vzorcih.
- Pritrjuje, zanika, izraža počutje, zahvalo, voščila in dobre želje, vljudnostne izraze.
- Poje, recitira pesmi, pove izštevanko…
(Skupno 538 obiskov, današnjih obiskov 1)