Neobvezni izbirni predmet: TUJI JEZIK (ANGLEŠČINA) V 1. RAZREDU

Katere so prednosti učenja tujih jezikov ob vstopu v šolo?

  • Omogočanje daljše izpostavljenosti jeziku in senzibilizacija za učenje tujega jezika.
  • Strpnejši odnos do drugačnosti, oblikujejo drugačen/širši pogled na svet.
  • Pozitiven vpliv na spoznavni razvoj otroka.
  • Povezovanje neformalnega učenja v predšolskem obdobju s formalno obliko v prvem razredu.
  • Premišljeni didaktični pristopi, ki vključujejo večdimenzionalnost.

Kaj in kako se učenci učijo pri tujem jeziku v 1. razredu?

  • Pouk angleščine poteka ob igralnih in gibalnih aktivnostih, ki se pogosto menjajo in so prilagojene starostni stopnji učencev.
  • Pri učenju se uporablja veliko konkretnega materiala, slikovnega gradiva.
  • Vsebina sledi izbranim temam, ki se sicer obravnavajo v 1. razredu pri drugih predmetih.
  • Vsebine so primerne starosti učencev in njihovimi izkušnjami iz vsakdanjega življenja.
  • Z izbranimi dejavnostmi se učitelj skuša približati naravnemu usvajanju jezika.
  • Učitelj večino časa govori v tujem jeziku.
  • Veliko jezikovnega vnosa, kar pomeni, da sprva učenec veliko posluša preden začne sam govoriti.
  • Učitelji upoštevajo načelo tihe dobe, preden od učencev zahtevajo, da samostojno sporočajo v tujem jeziku
  • Učijo se skozi pesmice, recitacije, zgodbice, igro vlog…

Cilji in standardi so v 1.r. usmerjeni v poslušanje in slušno razumevanje ter govorjenje.

Poslušanje in slušno razumevanje:

  • Prepozna, da je besedilo v tujem jeziku.
  • Razume pogosto rabljena in z gestami oz. mimiko podprta navodila za delo v razredu.
  • Razume izbrane besede in besedne zveze z znano tematiko na podlagi vidnih in drugih opor.

Govorjenje:

  • Poimenuje konkretni svet okoli sebe in se sporazumeva po vzorcih.
  • Pritrjuje, zanika, izraža počutje, zahvalo, voščila in dobre želje, vljudnostne izraze.
  • Poje, recitira pesmi, pove izštevanko…

Predstavitev predmeta

pdf-48

(Skupno 569 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost