Retorika

Matična šola

RETORIKA

Opredelitev predmeta:

  • povezuje se z drugimi predmeti in področji (dosežene cilje pouka retorike je mogoče izkoristiti pri vseh drugih šolskih predmetih in v življenju nasploh)
  • je enoleten
  • izvaja se v 9. razredu (1 ura tedensko)

Ocenjevanje:

  • 2 oceni za samostojen govorni nastop na določeno temo ali z določenim namenom (ciljem) in 1 ocena za analizo (razčlenitev) govora

Namen:

  • usvojiti tehnike dobrega govornega nastopanja, predvsem tehnike prepričevanja in argumentiranja

Učenci spoznavajo:

  • kaj je retorika (je veščina) in zakaj se je retorike koristno učiti
  • etiko dialoga (nenapisana pravila/maksime, ki vodijo v pogovor)
  • kaj je argumentacija ter razliko med dobrimi in slabimi argumenti
  • sestavne dele retorične tehnike (s spoznavanjem le-teh razumejo, kako lahko oblikujejo prepričljive govore)
  • osnovne elemente komunikacijske situacije, npr. kako ima lahko (na videz) enako sporočilo v različnih okoliščinah različne učinke (in pomen)

Učenci se naučijo:

  • javnega nastopanja in izražanja svojih stališč
  • učinkovitega prepričevanja in argumentiranja

Predmet poučuje učiteljica Erika Jenko.

 

 

(Skupno 111 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost